2016 Egész télen közlekedtem a masinával mindenféle gond nélkül, bár a telki utak során a szőlőhegyi emelkedőn fölfelé egyre erőtlenebbnek érződött. Addig-addig gyengült, hogy júliusban gondolt egyet és leállt. Nem tudtam elindítani, és a karbipucolás sem segített (szikra volt). Parkolópályára került, hiszen van még néhány motor a háznál. Augusztusban kitakarítottam a tankot, megnéztem a benzin-átfolyást a
csapon, de ezekkel nem voltak gondok. Maradt a szétszedés, mert tippre
kompót hiányzik belőle. Összeraktam a
bringát szeptember 4-én,
és nem indult. Csak műanyag légszűrőmaszk nélkül volt hajlandó
valamicskét dolgozni... Sok a benya. Nekem meg egyre kevesebb az időm,
mert sötétedik lassan, ráadásul a szúnyogok is támadásba lendültek.
Elodázódott a karbi matatása.
|
||
![]() Vágtam rá kólásdobozból tömítést. Összerakva már nem fúj ki. |
||
2017
November 26-án kicseréltem a kipufogó könyököt,
de a dobba benyúló részét természetesen kurtítottam. Erősen ráfért a
csere. A rozsda már ujjnyi részletekben mállott róla. Lecseréltem a
szétmállott gumiharmonikákat is a teleszkópon. Kapott egy tükröt jobboldalra is XI.27-én. Így mégiscsak jobban néz ki.
|
||
2018 A kötelező karbantartási munkák kivételével semmi dolgom nem akadt Rozsdással október végéig, ekkor viszont egy telek-járat alkalmával eltört a nyereg központi rugója. Amikor szedtem lefelé a nyerget, akkor pedig a múlté lett az egyik tartórugó is. Asszem' még tavalyelőtt börzéztem azt a nyerget, ami tartalékosként funkcionál, belőle származik az átpakolt tartórugó, és a központi rugó is. Átdrótkeféztem őket, és lefújtam horganyspray-vel, hogy ne vigyorogjon rajta ez a két rugó rozsdásan, mikor a többit anno kezeltem... November 3-án, egy szakadást megvarrva, és csinosítva szereltem vissza a helyére, és állítottam be. Képet nem csináltam művelet közben (megint), csak a donorról. Ez utóbbit is rendbe szedem amennyire lehet (nyereg). |
||
2018.12.22 |